Bird Watching!



Bird Watching has returned! There are six new birds that Rosemary might ask you to find. Make sure to visit every day!



Don’t forget that if you find the eight different regional birds for Rosemary, you’ll receive the achievement A World Of Birds.
User Avatar: 744

Posted by SubetaTeam

JuliaJ

can not find omen islands gannet, despite refreshing in omen islands on and off all day, as others have said ... can someone check on this please.
0

StarShadow

@Minium I'm having the same problem. Been stuck on Shadowglen Dove for 2 days now but it still hasn't shown up. :( Ha, it probably will as soon as I post this. I hope.
0

Minium

hey @Amber birdwatching is buggy. I couldn't find Darkside Kite for the whole day and ended up buying it, meanwhile House Finch showed up on 3 pages under the same minute.
0

Mythology

oHHHHHHH DOES THIS MEAN IN SUMMER BUG CATCHING WILL RETURN? I'm excited for it.
0

PopCornea

I have css for fixed floating items and can't find Omen Islands Gannet since idk
0

WockTheMeek

can't find Omen Islands Gannet and ended up buying it. can't be the only one because the price for it is going up please look into it.
0

Zabrie

@Amber
Is Rosemary supposed to not be there for the nighttime Peka map? You can still visit her if you know the link, but you can't access it through the map.
0

Penemuel

Can't find birbs! -.-
0

Frizzy_Lizzy

I've been searching for 3 days and still haven't seen a bird. Why is it so hard.
0

ChinaMina

Cannot find the Omen Islands bird. Have been there, and everywhere else, repeatedly refreshing. :(
0

Chesid

Only the third day of bird watching, and I'm 2/8 towards the achievement already!
0

Bokuto

man, I'm still stuck in Omen Islands. I feel like the bird really just hates me lmao
But ayyy I'm excited that the game's back :D
0

TaterSalad

Awesome! Time to start collecting again! Is it possible to include a Jackdaw in the next release? Jackdaws need love too... :D
1

Arsenal

It's been quiet in Shadowglen. After bothering the townsfolk several hundred times, the elusive Shadowglen Dove still escapes my sight. It is now day two. The mage has signed a restraining order. I am beginning to lose hope.
8

Tali

The comments are killing me.
These birds are gorgeous. I want to force one of my pets to have a bird TC now.
0

Clockwork

more birds for Kyuriki TC I'm so happy omg ;A; <3
0

Rookie

excited to catch me some birbs
0

Solsticesprite

@loopa you will find them floating above the normal content of a page. Click on them. It's an easter egg hunt.
0

loopa

How do you fi d the birds anyway, just buy them or what?
0

Ankou

no bird found.
0

Andromeda

No actual cardinals, but I approve of the 'copycat'!
0

EagleWing

Birds!
0

Life

birrrrrrrrrrrrrbs ♥
0

Lantern

@PrincessJudith
You can only do the quest once a day :D
0

Aynjell

I can't find my bird :(
2

Shay

Yes! I have been waiting for this to come back. Must collect all the birds!
0

AlienCorpse

BIRBS <3
0

PrincessJudith

I found my bird today. Can I still find more birds today or must I wait until tomorrow?
1

Cerex

YESSSS! Love this thanks!
0

Silvy

Thanks @Amber, I'll keep searching :)
0

Amber

The book isn't required, @Silvy. Just keep looking around the site!
0

Silvy

I can't seem to find my bird? Do I need to buy another copy of the book to have in my inventory or something?
0

Metaphor

Titmouse! Bluejay! Hummingbird!

4

Ursa

where ma hummingbirb squad at tho
5

Parakeet

From the bottom of my bird and feather filled heart, thank you.
0

Maple



I love tits. We need more tits.
14

Sequoia

YAY!!! I missed this!
0

Harp

yes, birbs!

15

hare

17

LizBlackDog

BIIIIIIRBS
0

kitestrings

it's been 84 years . gif
3

Hunger

Lol, that blue jay description...And I couldn't agree more
0

Romanyinu

Yay! :D
0

Glint

birbs birbs birbs
1

Kaz

Cute lil birbs come to meeee ;w; ♥
0

far


That description. Omfg
4

Desolace



yay!!
30

Edinburgh

Yayyy, new birbs!!

Today I found the
0

SolusAurora

I have been going bird watching crazy, so happy to see this back!
0

omnibless

Today I really want to see a: Riverside Wren

+, dem bird memes
4

Emrah

Just decided to make a bird gallery. I really like the pictures. 🦅🦉🐦
1

Hylian

The description for the blue jay is accurate.
2

PopCornea

@GioGio me too
0

GioGio

i got the bluebird :D
0

Song

20

Laurey

Yay birds ~
0

Amber

No problem, @Picture. ENJOY BIRD WATCHING
0

Lantern

11

Victoria

Thank you Amber :)
0

Jessie

Found the


So pretty :)
0

seditionary

I luff birds so I'mv very glad this is back --thanks!!! <3
0

innamoramento

yay! little birds! more of them too!
0

Amber

@Picture It's like the bugs! You go each day and she'll ask for a bird for you to bring to her (she could ask for the same or a different one). If you manage to find all the regional ones for her (the ones in the news post with the name of like Veta whatever), then you'll get hte achievement. :)
0

Victoria

I found a Veta Plover today. Will this be like the bugs and we will be able to find them all as long as we visit everyday or can we be asked for the same bird over and over? I was here for the bugs but not the birds last time. I was hoping it would come back though.
0

Kisrah

Ohmigosh yes moar birbs!
0

tortillachip

hah! there's a 'jerk screaming jay' that wakes me up every morning.
0

Varis

YAY BIRBS <3
0

tortillachip

I found a
!
0

Alaina

Yay! So many birds!
0

intermission

HE SCREAM
ME SCREAM
10

Lantern


!!!!!!!
4

Dice

I love this because (A) is bird (B) is hansome (C) not squirrel (B) is bird (J) deserve (H) bird (Q) great plumage
16

StarShadow

Yay more pretty birds :D
0

Amber

i wanted to just do "BRIB BIRB" for the text of this news post so bad, @Virus
6

Virus

Birb is the word.

c:
1

PUNK

YES!!! Thank you ♥
0

WockTheMeek

nice i was just thinking about this
0

Puncture

yessssssssssssssssss
0

Leave Comment


-or-