Blackheart Hollow: Paint Splotch Beanbag



Are you lucky enough to swipe this comfy beanbag from the Blackheart Hollow?

User Avatar: 744
Posted by: SubetaTeam
08/12/17 3:35 pm Leave Comment
foxette
Grrr!
0
Alewiina
Probably not, no. I've literally never seen an item in BHH.
1
Clea2003
I think we know the answer to that!
0
Zakery
This will be hard to get!
0
SykoLolli
So many items i'm *never going to get* from BHH. T_T
2
tanhayeegrl
I sure hope so.
0
River
Ooo, Subeta, Y U do dis 2 me? :(
0
Iridescent
oh nice! i'll add it to my wishlist and plan on never seeing it again. :)
4
Amber
@Hamda there will be some cool beanbags from that don't u worry
0
SongSparra
My beanbag collection just like my bathroom renovations are another thing I beg someone to finish as I'll be long dead before they see fruition :D (Nah serious see them done ok) LOL
0
Solsticesprite
I see this item and I see a limp penis and accessories from below, and cannot unsee it.
2
Hamda
shouldn't this be a freebie when the results of the NPC design thing come out... you know, so I would actually stand a chance of seeing it outside of User shops?
0
Senti
I am so thankful I finished my beanbag collection last week. It would take me forever to get this new beanbag lol
0
Edinburgh
Blargh.
0
Stephanene
of course not
0
Amber
@jim never
2
Kathy
GAH! I wish I could get things from BHH more often...
0
intermission
no :)))
0
jim
please stop
4
StarShadow
I'm always surprised when I see a notice about something in BHH because I keep thinking it closed.
4
Varis
please no
2
Desilyna
Yay, something else I'll never be able to get. lol
3
Amber
@Georgie ;)
0
Seger
Almost 9 years on Subeta, and I still haven't snagged a thing from BH :(
10
hare
little rainbow bean
3
InnAmoramento
this baby will be mine!

MIIIIIIIIINEE~~~~~~~~
0
far
Paint? You meant tears, right?
3
Georgie
A beanbag in BHH? You do love to torture us.
3
Amber
@curbdirt positive thinking bro
2
SHIBITO
I love it O:
0
curbdirt
Probably not... :sob:
0
chuuie
I cant swipe #$*@ from blackheart hollow. I troll this site all day and I can never find anything there! haha!
5
Weasley
funkkyyy
0
Virus
Lol nope.
3