Pet Spotlight - Java



Java the Custom Cream Blob has won the Pet Spotlight!
User Avatar: 744

Posted by SubetaTeam

Rainey

This is ADORABLE!!
0

Moonsie

So cute. Luff!
0

Stakely

@SongSparra not a barista no, just a coffee addict <3
1

PUNK

Adorable! Lovely pet, profile, everything!! :D
0

Julie

Great coffee cat profile. Congrats on your win!
0

Thundercracker

Congrats! Absolute adorable! <3
0

CCOgamer

aaaaaaah this is so adorable!!
0

SongSparra

OH!MY!GOD! I want, I want, I want! That is one super cute overlay and an awesome profile, don't happen to be a barista do you @Stakely? WTG on the win!
1

omg_carrie

aaaaaaAAAA oh my goodness what a cutie!!!! Congrats!
0

Caseopeia

Aaaaaa, that is so precious!
0

Wicca

What a doll♥️
0

Starfleet

That art is too cute!
1

Schneizel

That's adorable
0

Truffula

What a cute coffee (I mean cream blob) :heart: yay Stakely!
1

Hoshi

TEN THOUSAND SCREAMS OF CUTE
2

Souza

I want coffee now for some reason.
2

Asunay

@Stakely congrats! =)
0

Foolkillersfancy

Totally Precious! II want to drink her up!!
0

TaintedTamer

Adorable. <3
0

hollow

pros: cute
soff
informative
probably does a bit of a wiggle when u poke paw
can call those toe beans coffee beans

cons: none who do u think i am u animal-
8

ALIEN

@Stakely
you did good, congrats on the well deserved win with java ♥️
1

Saturnine

Also I just realized it's a BLOB and not a FELI that's great
1

Saturnine

Is it COFFEE or is it PROGRAMMING is what I thought when I saw the banner - It's COFFEE! Congrats!
2

Spirited

o no its cute!
0

bonita

I never considered myself a cat person... until now.
0

Heart

so cuteeeee!!
0

Stakely

Ahh OMG guys thank you I was wondering why my discord notifications blew up. Thanks everyone <3
3

Puncture

What a babeeee
0

Brioche

So cute!
0

Dracona

great pet!
0

Riu

I love it, it's now my favorite <3
0

abel

man i thought there was like... drama or something with the amount of comments. ain't a coffee guy but its interesting to see how intensive the stuff is! Congrats on your work, well deserved.
2

ScoutHiro

Adorable, but does it run minecraft?
3

Serena922003

*o* OMG I LOVE HER!!!!!!! <3<3<3<3<3
0

Holy

I love it so much *-*
0

Madeleine

I never had a favorite pet spotlight until now! *-*
1

Kinky

Absolutely love this! The little cream blob cat is so damn cute.
2

Sincere

Adorable :)
0

Sombra

This is the best overlay onsite, no questions
4

spiralgalaxis

That overlay is so cute! The coffee kitty has toe beans I'm gonna squeal!
1

Suki

So very cute~ Congratulations on the win! c: Well deserved.
3

Cassandra

Awwwwww. Adorable. Congratulations on the win. As a coffee lover I have to admit my saliva glands were triggered by the Senses and Preparations tabs. :joy:
1

ohwellheythere65

A cat that's literally coffee cream and it's the cutest dang thing I've seen all week
1

teacup132

Definitely would never want to drink this Java... quite the adorable overlay!
0

Toffee

Cutie!!!

Congratulations ☆\(^ω^\)
0

curbdirt

Yaaaaas finally :clap: :clap: completely cute! @Stakely :tada:
1

Straywillow

I agree with the others.. very cute!
0

Sprout

This is sooo cute! Congrats :)
0

isabelamiranda

Adorable
0

skydreamer

:3 Aw mah gorsh! Java's adorable.
0

Chrysariel

Congrats! OMG! This is the most adorable overlay! Love the profile and everything else too. :)
0

YellowDream

Amazing I love this, well done.
0

Millie

THIS IS SO ADORABLE D'AWW
0

Wound

ahh this is adorable!
0

Neverfell

TOO CUTE @O@ congrats!!
0

Karissa

This is the cutest overlay out there!!!
4

Nayona

Oh no it’s the cutest overlay!!! Oml!
2

RAPsody

Congrats! Such a clever story, cute overlay
0

EmilyMae

Awe I want a real plushie of this pet!!! So cute :heart:
1

poppet

Fantastic! :coffee:
0

FelineDreams

Way too freakin cute, just love Java !!!
0

Eevachu

Ahhhh! I love her! I made such a face when I saw the overlay and what a cute profile to match. ☕?
1

Mourning

Awww. So adorable! Congrats on winning!!
0

Karasu

Omg so precious! :3
0

stjarne

awww so soft looking this is too cute <3
1

CrazyBirdLady

So adorable. Congrats.
0

Julian

So cute!!
0

deadlock

Adorable! Congrats on the win <3
0

Yuri445

OMG!! This is the cutest thing I've seen in awhile. Just adorable.
2

Faye

I gasped when the home page loaded up this latte cat.
4

Solsticesprite

Soooo cute!!!
0

Leave Comment


-or-