Subeautique: Rainyday Golpish

Rainyday Golpish Fancy Leg Bands
Rainyday Golpish Regular Leg Bands

Rainyday Golpish Armband
Rainyday Golpish Shorts
Rainyday Golpish Wrap
Rainyday Golpish Lip Pot

Rainyday Golpish Blush Pearls
Rainyday Golpish Top
Rainyday Golpish Eyeshadow Palette
Rainyday Golpish Shoes

Rainyday Golpish Hair Tonic
Rainyday Golpish Headpiece
Rainyday Golpish Drape
Rainyday Golpish Fin Drape
Rainyday Golpish Belt
Be the fanciest goldfish with Rainyday's new Subeautique line!

Mimi Moe Pride Shorts
Lyrical Torrent Large Blue Fabric Scrap
Junko Envelop Strands
Mimi Moe Pride, Junko Envelop, and Lyrical Torrent will all retire on September 18.
User Avatar: 744

Posted by SubetaTeam

Amber

Retiring them now! Sorry had them on my calendar on wrong day ;-;
0

Saturnine

So the old lines didn't retire, I just saw an Envelop piece in the shop?
0

KappaYoshi

I’m very happy to have grabbed the last few pieces I needed for the retiring sets within these past few days! Major Drills also recently gave me the
Rainyday Golpish Headpiece
! :D
0

SaboKat

@Muerte @Ryuu Thank you!
1

JustCat

thanks to Major Drills for blessing me with
Rainyday Golpish Top
♥️

thought i’d try my luck with him and he actually got me one of the items :3
1

GoldenCoyote

Man I just wish the shoes were transformable. They're gorgeous, but I really do not like the way they look on the avatar =(
3

poop

@ghost lol good one ghost. ;D The items are nice don't get me wrong, but I don't want to dress my guy avatars in high heels, and flowers. The hair might work though.
0

ghost

i see about 15 new items that could be used for male avi making :P
4

poop

Yeah, shame there are not as much stuff for male avi making. :( Some of this stuff is very pretty, but not good for making male avatars.
2

MilkyWay

4 random items left to get from new Subq line Yay
0

Frida

Thank you @ShesUniique :)
Got a
Rainyday Golpish Wrap
from him *_*
2

ShesUniique

just got
Rainyday Golpish Hair Tonic
from Carl, thank you Carl :)
5

MilkyWay

Keep missing
0

Blattella

thank you for your service mini moe pride
5

Hyte

Beautiful
0

BurntFeathers

Not a lot of usage for a male avatar, but damn those colors are pretty.
1

Pish

Surprised by the name, haha!! Really pretty set, though! :eyes: :sparkles:
3

spiralgalaxis

nice bright colours!
0

Muerte

There's also a few great Delish wigs that are similar.
Delish Noel Brush
Limited Edition Delish New Hairproduct
Delish Rainfall Elixir
Delish Sonnet Conditioner
5

Ryuu

Wanted to add that the new Wearable preview: Rainyday Golpish Hair Tonic is similar to (but not the same as):
Wistful Hair Coupon
Wearable preview: Wistful Hair Coupon Wistful Hair Coupon
&
Repose Hair Coupon
Wearable preview: Repose Hair Coupon Repose Hair Coupon
if anyone's looking for a recolorable style~
9

kokoMO

Putting Green and Orange together = Sacrilege. :P :P
1

Khaiya

@EmCee ~Right? This is a gorgeous set y'all. And it's a lovely match to the Pye/Cees and So Coy sets...so win win. I want it all! Thank you!
0

EmCee

It's been a long time since I've wanted every item of a SubQ set.
Whoever made this, kudos to you these pieces are great together and also by themselves.
2

Muerte

This color scheme is amazing.
In love with the flowers, hair, and eyes.
0

Terra

wow its like the rainyday verdure set and the delish lee set had a baby. how pretty! i agree with everyone saying this looks like cash shop/delish quality. thank you to the artist. ♥
2

Bro

cuuute xo
0

Tangerine

I LOVE this line! Thank you. <3
0

egbert

*stares at my 30+ sbq invites* im READY
0

Data

Oh WOW!! This is absolutely STUNNING! Such a fun and unique theme too! The colours are gorgeous!
0

Hunger

Wow, so pretty <3
And I've just realized why there were two different leg bands, one is 'turned' to work with the shoes
2

MilkyWay

Must stalk Subeautique
0

Nikole

I DEMAND more recolors of
Rainyday Golpish Lip Pot
.
.
.
.
.
.
.
Please....I beg you. ;;o;;
5

feminist



This art looks like a Cash Shop set, I'm in awe. Thank you so much to the artist!! Can't wait to scoop this up.
6

cherice

dang, Sub is selling out fast now lol
2

shakes

wow absolutely beautiful set! thank you! :")
0

Kyocera

Rainyday Golpish Top


Thanks for your purchase! Keep an eye out for my exclusive invitations

Yaaay!
6

Flowey

i think the leg bands have been mixed up? the "regular" leg bands make the right leg look turned in while the "fancy" follows the standard HA leg anatomy.
13

Siellby

I don't like items that make the feet turned towards each other because it makes the avatar's right leg look broken. The knee needs to /also/ be turned. Either that or you need something to cover the knee. This set has an item that does that, but it also covers the foot so it's pointless.
8

operationivy

Very lovely new line, I approve.
0

Sap

OMG THESE COLORS :heart_eyes:
0

L0stS0ul

RainyDay is back <3
0

NeonDinosaur

That green hair omg
2

Beowulf

I'm so happy to see new rainy day collections, it my favourite designer.
6

LinkinWings

The colours are beautiful.
0

LadySaphira

Oh no :cry: There are no items in stock right now! Better check back later, you never know when Esmerelda will add new items!
0

StarShadow

Interesting new stuff. Thanks. Just wish the hair was the gold color instead of green, I would have gotten it if it was gold.
1

Christopher

Loooooove getting SubQ sets.

I know they're less profitable to produce b/c they don't sell for CSC and sell for fake currency, but I really appreciate when one is released, and especially when every item in the set looks good.
10

Carlita

OMG!!! This is so beautiful! I almost want the full set! It looks like delish line. I love it!
4

Jasminum

So pretty!! I love the hair sooo much
0

ShesUniique

Oh no :cry: There are no items in stock right now! Better check back later, you never know when Esmerelda will add new items!
2

Amei

Unique set! Love it!
0

SaboKat

I hope we get a "knock off"/recycled version of the hair! I'd looove more colors!
Rainyday Golpish Hair Tonic
12

Bren

Rainyday’s back! 🎉 LOVE this new set- the colours are just gorgeous! Thanks for the previews @stjarne!
4

JustCat

i need every single one of those. great art work! ♥️
0

Diana

Everything is so cute!! <3
0

turbid

Wow!!! Stunning!
0

Anrivef

I love this and added every single item to my WL :o
Also does
Rainyday Golpish Shorts
look like an angler fish on purpose?
6

ulalena

A new Rainyday, how lovely! <3
1

Bokuto

oh gorgeous set *___* very excited!!
0

Saturnine

It was so beautiful I didn't realize the name....RAINYDAY IS BACK!!!
2

Frida

You turned in 10 Subeautique Invitations to your currency bank! *-*
Thank you very much anonymous gifter! ♡
I love this set so much!!
1

Crab

this looks like delish quality omg, super beautiful!
5

Moin

Beautiful set, but OMG those shorts look like they would be an absolute nightmare for bathroom breaks.
10

cait

i am OBSESSEDDDDDD
0

Net

i am in love???????
0

Cresenta

It's SO gorgeous! I need it all * _ *
1

Burrito

This is so pretty!! Rainyday sets are always my fave
0

_Last_Chance_

Beautiful set!
0

Skrett

Gorgeous! Well done, artist(s)!
0

Assea

Omg. New favorite set!!
0

Nicole

This set is so beautiful!
0

Anasazi

gorgeous *_*
0

stjarne

also, i've always been a fan of the rainyday line, i think it might be my fave <3
0

Frida

Subeautique Invitations
You have 8 (15-8= :/ )
1

Bliss

I love this set!
0

stjarne

FULL SET preview w/ fancy leg bands:


regular leg bands:


i need every part of this set now
53

Pandastuck

omg??!? (╯✧ ∇ ✧)╯
0

Snowflake

it's gorgeous.
0

Floriography

Stunning!
0

Chocolate

God, I missed the Rainyday line!
1

Butterflies

Beautiful!
1

ghost

so pretty :) it reminds me of the old-school
Rainyday Tropical Flower

line.
7

Hot

Holyyyyyy this set is so beautiful!
0

pointycatears

Well, it's a good thing I already have all of those three retiring lines.
0

Shibuya

omg i LOVE this... as a pisces, if i dont have this immediately, i will cry and also die
1

beinagrind

the return of the king
8

Feya

Rainyday, my love! *tears of joy* QwQ
0

ChibiStraws

Yay! So pretty!
0

pointycatears

You somehow made green and orange look pretty together. And that hair is really nice.
1

Dude

absolutely gorgeous!!!! o_o
0

Faizh

I love the colors!
1

Moonchild

Love this set! <3
0

Ronarah

Ohh, soo pretty!
0

GrumpyGeng

ohhh!! Such pretty shades!
0

Leave Comment

Comments are currently on a short cache, meaning your comment may take a few minutes to show up after you post it.


-or-