More Revamps!

Ravens Beak
Antique Potters Wheel
Round Beak

Harpy Cloak
Phoenix Cloak
Raven Cloak

Eagles Beak
Hawks Beak
Mutant Beak

Symphoni Nacht Gargouille Top
Symphoni Nacht Gargouille Finger Gauntlet
Symphoni Nacht Gargouille Boots
More revamps just for you! <3
User Avatar: 744

Posted by SubetaTeam

EagleWing

BIRDS
0

Saix

I missed this entire revamp (guess it got buried under other news posts) so now everything is super expensive. F
1

ache

whoever did the gargouille revamps did an incredible job. the style is consistent and in line with the original. noice.
0

tricky

I just added the bird bodies to my wardrobe last month! I'm so glad I did now <3
0

Amber

@Galadriel :) Yep. Retired SBQ items come out of the Gifts of Fashion Past vending machine.
0

Galadriel

@Amber I’m guessing only the bird things can come out of the Rift and not the Symphoni Nacht items?
0

Galadriel

holy CRAP am I glad I had all of the animals ones already.

but also there went any hope of getting those Symphoni Nacht items XD
0

Ryuu

RE: bird boobs why

I wasn't aware that they didn't look like that before, but I personally think it's good. Happy that people can be cute monster girls & furries easier! ♥️
0

SongSparra

Glad I kept all my Symphoni Nacht items -phew- but stupid me got rid of the raven cloak ages ago, that's a really sweet revamp!

Have to admit I personally thought the eagle and hawk beaks (upper part) look a little 'off', there's something about the angle that's just not quiet right.
0

Hitman

*watches revamped raven cloak price reach 25mill*
0

urameshi

love the revamps! the art looks amazing on these!
0

omg_carrie

whoops, forgot to add a comment about the revamps! Very nice :> Although I agree the boobs on the cloaks are a bit weird, and I did prefer the old goat head (the new ones a bit too cutesy/stylized for my tastes; don't get me wrong, the art's fantastic, it just doesn't quite have the same "character" the old head did, if that makes sense. I love it as an item on its own, just not as a revamp), but otherwise these are fantastic! :)
2

omg_carrie

Revamps:

OLD -> NEW











8

Julie

Another great job on the revamps. Glad I have these items somewhere.
0

Mackenzi

Did the cloaks really need weird boobs??? I am so perplexed by this choice.
7

Visforviolet

The old goat head was better, IMO. But I can definitely tell there's a push towards consistency....I just don't like the more 'cartoony' animal style.
1

Pinocchio

Mutant Beak Whoops
7

Pinocchio

Revamps
6

Ryuu

Gargouille overlays~ Too bad old sets don't have additional items added; headgear that's little horns or something would be nice.



18

Ambition

Does anyone have a before and after of these beautiful revamps? I'd love to see them!
2

Forevermore

Aw man how did I not know about the Symphoni Nacht wings and corset? I've had the boots in my Wardrobe forever. Here's hoping there's some way to get my hands on them in the future, bc I'd love to make HAs with the whole set.
0

Vendetta

Very classy remakes. Good job, guys.
0

Laurey

Oh wait, the set only has 3 items, derp.
3

Laurey

So did that entire Symphoni Nacht set get revamped, or only those 3 items? I'm assuming the whole thing and there just wasn't room in the news post for all of it lol.
1

BlackNevermore

Raven things!!!! <3
1

Johnny

-whispers- wings
so happy I already own these
5

Amber

@Carlita Yep! The bird cloaks and face pieces all have the chance of going out via rift :)
2

Carlita

@Amber

Really? I didn't know that! That's great! :D
0

CrowCorvus

i love the revamps, now to just get my hands on an actual
Raven Cloak
4

Amber

@Carlita You might get lucky by throwing things in the rift!
8

Carlita

On the other hand... I want that raven cloak now. But I wont spend that amount of sp on it. Maybe in another life lol
1

Carlita

I'm glad I already have the Symphoni Nacht Gargouille Finger Gauntlet. Look at that price! :o
0

BitterLimeParakeet

Yay for bird revamps! They look amazing, thank you so much! <3
0

NoelKreiss

Whew! So glad I still have my
Phoenix Cloak
still!
0

Elysium

7

Meteora

Love when people keep upping the price of the one revamped item in shops....like my dude, idt anyone's gonna bite on that.
8

Turokai

Finally my Raven Cloak
Raven Cloak
looks good with my Fevermore skin!
These re-vamps are even better that the last, if that is at all possible!!
11

wizard

YES
I'm loving all of these revamps ;o;
0

Darkrai

The Gargouille set <3 <3 <3
0

Meteora

IDT the Top's overlay has updated yet...then again I hardly remember what it looked like to begin with.
1

Amber

@Princezz ;) Yep
1

reed

oh geez the retired items went fast. no raven cloaks in the shop search at all :0
4

loopa

Great looking revamps!! Makes me wish I had more than one of the raven cloak, that thing's pricey!!
1

iara

Aww. Antique potters wheel was my to-go item for fragging. Now it's official price was increased.
1

turbidity

Symphoni Nacht Gargouille Boots
and
Raven Cloak
are my fave from this batch :0 hope to grab both!
0

Princezz

So is the Rift giving out those bird items now?
2

Lavender

BitterLimeParakeet is who I first thought of when I saw these awesome revamps!!
1

Whitemoon

They look a lot better now! :D
0

operationivy

Aww yeah, these revamps sure hit the old spot, their lit and looking better than ever. Thanks again staff!!!!
1

elka

((oh no i can't type))

let's try again @BitterLimeParakeet
2

elka

@bitterlimeprakeet ♥️
2

Ciannwn

I love the Antique Potters Wheel revamp
0

Amber

@Frenchi YEAH BRO I AM FAST AT FIXING OKAY
2

emrah

U guys are killing the revamp game 🔥🔥
2

Frenchi

oh and it's already been fixed lmao
2

Frenchi

harpy cloak overlay is broken. looks like it's linking to body_harpycloak.png instead of body_birdcloak_harpy.png
0

miha

This Antique potters wheel is so cute <3
1

Leave Comment


-or-